دستگیری دلال خانه های مبله در صدرا|با بنگاه‌های املاکی که اقدام به اجاره خانه‌های موقت و خانه مبله‌ها کنند برخورد می شود

شهردار صدرا گفت:از امروز با حکم دادستانی و همکاری نیروی انتظامی، با بنگاه‌های املاکی که اقدام به اجاره خانه‌های موقت و خانه مبله‌ها کنند، برخورد شده و واحد صنفی آن‌ها پلمب می‌شود.
کد خبر: ۸۳۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 15 March 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:بهزاد پرنیان با بیان اینکه با اجاره خانه‌های موقت و خانه‌های مبله‌ در شهر صدرا برخورد می‌شود، اظهار داشت: روز گذشته یک دلال اجاره خانه‌های مبله و خانه‌های موقت با همکاری کلانتری 28 دستگیر شد.

وی گفت: از امروز با حکم دادستانی و همکاری نیروی انتظامی، با بنگاه‌های املاکی که اقدام به اجاره خانه‌های موقت و خانه مبله‌ها کنند، برخورد شده و واحد صنفی آن‌ها پلمب می‌شود.

شهردار صدرا با اشاره به تعطیلی صنوف این شهر به‌ جز صنوف ضروری، اعلام کرد: از امروز رفت‌و‌آمد به صدرا کنترل می‌شود و اجاره ورود به پلاک غیربومی استان داده نمی‌شود.

پرنیان بابیان اینکه مدرکی دال بر اینکه بیشتر شیوع کرونا در شهرستان شیراز در شهر صدرا بوده است وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این مطلب را باید علوم پزشکی عنوان کند، اقدامات ما در راستای کنترل و مقابله با این بیماری و جلوگیری از شیوع بیشتر آن است.

شهردار صدرا از جمع‌آوری بارفروش‌های سیار در میدان خلیج‌فارس خبر داد و افزود: بازارچه‌های هفتگی تعطیل شده‌اند و علاوه بر بانک‌ها و مکان‌های عمومی، مجتمع‌های پرتردد نیز با کمک ماشین آتش‌نشانی و سم‌پاش‌های کوله‌ای گندزدایی و ضدعفونی شده‌اند.

به گفته وی، برنامه‌های آموزشی، نصب پلاکاردها و ارسال پیامک به شهروندان صدرا از دیگر اقدامات شهرداری در مبارزه با شیوع کروناویروس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار